Sunday, June 22, 2014

Menyambar ruang rezeki.




Alhamdulillah.

Mungkin doa aku dah dimakbulkan,
diberi peluang untuk sambung belajar.
Walaupun doa aku tu ditunaikan lambat sikit.

Aku bersyukur.

Sikit masa lagi ( tahun depan? ), aku akan sambung belajar.
Ambil kemahiran je. Tapi, aku buntu.
Nak ambil kemahiran apa? Garu-garu kepala dan naik serabut
fikir nak ambil kos kemahiran apa. Hmm.

Tak mengapa! Perlahan-lahan.
Ada banyak masa lagi.
Boleh fikir puas-puas nak pilih kemahiran apa.
Apa yang penting, aku nak belajar macam orang lain juga.

Walaupun sedikit lambat.


10 comments:

  1. Alhamdulillah dapat juga. el yang takada rezeki lagi nak sambung belajar.
    :) goodluck! :)

    ReplyDelete
  2. Semoga dipermudahkan segala urusan... Better late than never!

    ReplyDelete
  3. semoga dilancarkan segala urusan anis.. akak doakan yang terbaik untuk anis oke.. gud luck dear! :)

    ReplyDelete
  4. semoga dipermudahkan anis. ambik kemahiran d mna 2?

    ReplyDelete
  5. Gudluck dear..Kalau boleh pilihlah kemahiran yang kita minat..:) belajar rajin2..

    ReplyDelete
  6. Belajar slgi mampu yunk,insyaAllah berguna di masa hadapan.....;-)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah...rezki kita smua tak sama. tak smestinya lambat masuk stdy tu lmbat keja or anything yg ntah2 tu.hoho...yakin sja dgn rzki Tuhan. :-)

    ReplyDelete