Tuesday, September 2, 2014

I am territorial.




Aku tak rasa aku bersalah.
Sebab aku memang ada hak untuk mempertahankan.
Kerana itu hak aku,
dan kau, kau tak ada hak walau sekelumit.

Aku tak rasa bersalah kalau aku berkasar dengan kau.
Sebab? Aku dari dulu dah cukup baik berkompromi dengan kau,
cakap elok-elok.

Tapi, kali ni. 
Maaflah, aku dah malas nak buat baik dengan orang yang tak sepatutnya.


8 comments:

  1. Blogwalked!

    http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. huhu alahaii.. kadang2 jadi baek je dgn org yg xspatotnya.. rasa mcm penat.. tak dihargai langsung..

    ReplyDelete
  3. Apa pun dugaan yang datang Anis kena kuat tau! Banyak kan bersabar :)

    ReplyDelete
  4. sy tag awak http://loveneddy.blogspot.com/2014/09/10-days-challenge-days-6-6-place.html

    ReplyDelete
  5. anis marah kat sape ni.... sabar ye dik... :)

    ReplyDelete
  6. kadang kadang fedup juga dengan orang macam nni , haih. manusiaaaa, haha

    http://mrssuperawesome.blogspot.com/2014/09/beruntungnya-kau.html

    ReplyDelete
  7. maafkanlah dia..........lupakanlah sengketa lama..hehehehehehehehe....
    jgn marah - marah nnt cepat tua ..hohohohohoh

    ReplyDelete
  8. kadang bila kita terlalu baik, org plak ambil kesempatan... erm.. susah, kan sis.. apapun sabar... :)

    ReplyDelete