Friday, February 28, 2014

Untitled #1



Aku sedih.
Aku kecewa.

Dia kata padaku,
dia rindu.
Tapi, seolah dia mengabaikan aku.
Ada yang lebih pentingkah dari aku?

Aku nak merajuk dengan kau, boleh?
Sementara je. Bukan selalu aku merajuk dengan kau.
Aku perempuan, jadi aku sensitif.
Mudah terasa hati
bila kau tak layan aku dengan cara yang sepatutnya.

Biarlah kami saling merindui begini,
Duduk berjauhan.
Aku tak mengharapkan dia balik kali ini.
Jika balik sekalipun,
tapi hati aku ni dibalut kecewa,
tak ada guna.

Izinkan aku bawa diri untuk beberapa hari.
Izinkan aku untuk tidak menghubungi kau untuk beberapa hari.
Tapi aku tak merajuk lama.
Kejap je.

Sebab?
Aku rindu kau.
Pulanglah.

P/s: Buatmu yang aku sayang.

11 comments:

  1. entry berbaur jiwang ni. hehe. rindu boleh membahayakan kesihatan kalau macam ni. hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan berbaur jiwang. Memang jiwang pun. Hahaha :D

      Delete
  2. Kalau boleh ee taknak dia balik. biarlah. pergilah cari kebahagiaan TT___TT
    haha. jiwang siot ee ni.

    ReplyDelete
  3. Amboii jiwang nye. xD
    Haha btw besttt lah~ (y)

    ReplyDelete
  4. Aloloo..cian nye kat anis. sabar oke...*pandai berjiwang eaa...

    ReplyDelete