Sunday, March 2, 2014

Tak Jadi




Hi semua~
Terima kasih sebab sudi singgah ke blog ini & baca entri aku.
Lebih lagi entri "Untitled #1" sebab jiwang! Hahaha *gelak jahat*
Ada yang muntah pelangi tak baca entri tu? Hihi.

Well,
aku kata nak merajukkan.
Tapi...
tak jadi.

Hah?
Pulak dah?
Kenapa?
Nak merajuk apa lagi,
Cik abang aku tu dah tercongok kat rumah. Balik jugak akhirnya. Ingat tak nak balik dah. Aku tak ada paksa dia balik pun, tapi dia call aku, dia kata "sayang, hubby balik ni pergi Labuan hari ni (Sabtu)."

Aku?
Terkedu,
bercampur gembira.
Suka betul dia tu buat surprise.
Suprise sangat.
Sanggup jugak balik walaupun serba serbi kekurangan bajet.

Tapi,
yang penting bagi aku, dia balik. Dia jumpa aku. Sekurang-kurangnya demam rindu aku tu dah
kebah. Hehehe.

P/s: Esok dia dah balik semula ke KK. Sekejapnya *sedih
xx_

7 comments:

  1. untung la cik abang dtg depan rumah.. hehe.. btw, buang la word verfication ni.. huhu.

    ReplyDelete
  2. Kini anda boleh dapatkan info-info menarik mengenai pembaharuan roadtax kereta
    anda dan insurans
    serta info mengenai tuntutan kemalangan. jgn lupa like tau.

    https://www.facebook.com/alfaidbarakah


    http://roadtaxmyeg4u.blogspot.com/

    KIOSK MYEG

    ReplyDelete
  3. wow wow~ sweet nye hahaha. xD

    ReplyDelete
  4. kak terasa mcm nak kawin jgk... alahai geds nya.. hahaha

    ReplyDelete