Wednesday, March 19, 2014

Churp Churp!



Churp Churp? Aku baru join, hari ni.
Tapi, aku tak faham macam mana nak letak kat dalam blog ni.

Jadi, dengan rasa merendah diri, aku minta pertolongan macam mana nak pasang iklan
Churp Churp tu kat blog. Sebenarnya, dari tadi aku dah cuba buat, tapi tak juga dapat-dapat.

Aku di kala ini. Arghhh.

Tension.
Tengok tutorial pun tak dapat membantu aku.
Bengap terserlah, aku tak reti atau tutorial tu yang tak boleh dipakai sebab benda alah tu dah berupdate?
Ceh, nak salahkan benda lain pulak.
Dah tentulah sebab aku lambat pick up.

Aku ingat, dah ada Churp Churp ni, senanglah sikitkan. Ada duit poket sendiri.
Duit bukan boleh jatuh dari langit.
Jauh sekali aku nak meminta-meminta dengan orang.
Biarlah aku susah sendiri,
senang beramai-ramai.

Tolong aku ya korang? Hehehe!
Really need your help!

7 comments:

  1. tak pernah mendaftar churp2 tu dan tak pasti macam mana cara nak pasang.. maaf tak dapat membantu..

    ReplyDelete
  2. alamak akak xpkai iklan churp churp la dear.. xtau la pulak.. akak pkai nuffnang je..heheh.. sori dear.. :)

    ReplyDelete
  3. Thanks you. Sangat dihargai, haraplah dapat membantu! :)

    ReplyDelete